сряда, 16 юли 2014 г.

Ready for a trip!

Тъй като ще пътувам около 7 часа може и повече, след като някои от пътищата за морето са затворени....трябваше добре да подготвя чантата, която ще нося с мен. 
Задължително нещо е водата - при мен е 1,5л и дано ми стигне, защото пия вода постоянно (трябваше да си взема туба 10 литра....). Други задължителни неща според мен са салфетки и мокри кърпи. Аз взимам мокри кърпи, предназначени за махане на грим, с които си бърша ръцете, защото след това не лепкат, като другите. 

Тъй като се очертава дълъг, няма как да мина без книга....По принцип много обичам да чета (странно, нали?) и постоянно си купувам книги, които прочитам за 2-3 дни. В момента чета "Петдесет нюанса по-тъмно" на английски. "Петдесет нюанса" не е нещо впечатляващо, но прочетох първата книга и доста време след това реших да довърша трилогията.

И малко за разнообразието, мисля да прочета стихотворения на Вазов, Въпцаров, Яворов и други, част от задължителния материал за 11 клас.


Не съм от хората, които в 5 чеса ще тръгнат да се гримират....Мисля да сложа малко СС крем, спирала, телесни сенки и гланц, като в чантата си няма как да не взема гланца и едно малко огледалце. 


Задължителни са също и слушалките ми, телефонът ми (готов с подбрани песни в плейлист) и портмоне. 
И тъй като пътят е дълъг, смятам да взема със себе си нещо за хапване - 1-2 пликчета солети, малко бадеми, един лек сандвич и дъвки. И с това ви казвам "ПРИЯТНА ПОЧИВКА' ! 


Няма коментари:

Публикуване на коментар