събота, 16 август 2014 г.

Avon Naturals Tea Tree & Cucumbar Peel Off Mask


Здравейте, мацки! Напоследък нямам кой знае какво време, но пък няма как да не споделя с вас една от любимите ми маски за лице. Винаги казвам, че грижата за кожата е нещо много важно.
Много обичам пилинг маските - тази е с екстракт от чаено дърво и краставица и в тубичка от 75мл. По принцип Avon често правят намаления на серията Naturals. Бях скептично настроена за тази серия, защото не съм ги ползвала, ами съм се доверявала на Planet Spa, но ето, че грешах. 
Харесва ми, че дупчицата е малка и така може да се контролира количеството маска, което "излиза". Миризмата е малко остра за моя вкус, но това не е проблем. Очевидно мирише на краставица и чаено дърво (повече на краставица де). Маската е доста лепкава, нанася се като се избягва зоната около очите и стой в продължение на 20 минути, сле което се отлепва. Харесва ми, че е безцветна, защото очаквах да е зелена и да приличам на Невероятния Хълк в женски вариант. Това, което не харесвам е, че трудно се нанася по цялото лице, защото е малко дебела. Действието й веднага се усеща - кожата като че ли изтръпва и с минаването на времето, кожата се стяга доста. Отлепва се доста лесно, въпреки че не става наведнъж. След отлепянето чувствам кожата си мека, много освежена и почистена. 
Определено препоръчвам маската!

Няма коментари:

Публикуване на коментар