вторник, 5 август 2014 г.

Beauty Haul: Rimmel, Maybelline, Loreal and more.....


Тези дни си спретнах един beauty haul и като цяло мисля, че попаденията ми са доста добри, но ще видим. Предупреждавам, че продуктите не са малко...


Душ-гел Dove

В момента душгеловете на Dove са на намаление и може би заради това реших да ги купя. Единият е с бадемов крем и хибискус, а другият с шанфастък и магнолия и ухаят много добре. И двата трябва да подхранват кожата. Дали е така ще разберем по-късно...По принцип харесвам марката и не мисля, че ще съм разочарована. 

Шампоан: L'Angelica

Шампоанът е укрепящ, с екстракти от гуарана и ленено семе. И преди съм ползвала този шампоан и съм много доволна. Трудно си намирам подходящ шампоан, който да не омазнява косата и да не я утежава. За мое щастие открих този, който засега върши много добра работа, без да дразни скалпа. Подходящ е за тънка и слаба коса. 


Essence All About Matt - oil control make-up base

Използвам пудрата от същата серия и определено е сред любимите ми продукти. Не мисля, че ще остана разочарована и от този продукт. Като цяло много харесвам марката и досега всичките им продукти, които съм ползвала са били много добри.



Молив за вежди Essence 04 Blonde
Молив за очи Essence 08 Teddy


Himalaya - измиващ гел 

Подходящ е за нормална до мазна кожа. Създаден е по билкова формула, без съдържание да сапуни. Почиства кожата, прави я свежа и я оставя с усещане за прохлада и мекота. 


Lóreal Paris Color Riche - 864 Bermuda Rоse

От доста време този лак ми прикова вниманието. Цветът му е прекрасен розов (може би съм най-голямата фенка на розовият лак за нокти) и нямам търпение да го пробвам. Убедена съм, че ще е един нов любим лак в колекцията ми. Очаквайте пост за него утре или най-късно вдругиден. 


Maybelline Color Tattoo 24HR - 40 Permanent Taupe

Мисля, че всички сме се начели на положителни ревюта за тази серия, така че надали ще има какво да допълня след като ги пробвам. Определено много ми харесва кафявият цвят на сенките, фенка съм на кафявите нюанси сенки за очи. 


Maybelline - Colorama 403

Още един прекрасен кафяв цвят към колекцията ми.....Много съм ентусиазирана да пробвам тези и горните сенки за очи, като съм 100% сигурна, че ще ми харесат.


Rimmel London - Scandaleyes

Честно казано, не знам защо я купих....просто ми хареса. Четката и е много тънка и с нея със сигурност ще е лесно да се правят фини линии.


Маска за лице Belea Happy Day 

Маската е някаква лимитирана серия, не я бях виждала преди. По принцип съм много доволна от продуктите на Belea. Има аромат на грейпфрут. Съдържа масло от шии, витамин Е, бадемово и царевично масло и екстракт от бъз. Не се отмива! Изпробвах я, оставя кожата свежа, но леко мазна. Но все пак мисля, че бих я купила отново. 

Е, това са най-новите продукти в колекцията ми....А какви са вашите най-нови придобивки?









Няма коментари:

Публикуване на коментар