петък, 29 август 2014 г.

Summer Favorites

Тази година лятото мина ,като че ли за 1 миг....Още не мога да осмисля факта, че само след няколко дни вече ще е септември. Днес поглеждам назад в изминалите 3 месеца с голяма носталгия и ми става много тъжно. С идването на есента, според мен идва края на летните, ярки, пъстри цветове.
В днешния пост съм събрала всичките си любими продукти за лятото, тези, които използвах всеки ден (някои от тях, разбира се, ще използвам и през идващите есенни месеци), както и други мой любими неща от лятото, които предупреждавам може да ви отегчат :D

Лице:


Лятото гледам да не натоварвам кожата си толкова много, а да я оставя да си отдъхне. 
СС кремът на MaxFactor определено е любимият ми летен продукт за лице, защото стой адски естествено. През цялото лято използвах и матиращия бронзант на Essence - Sun Club, за подчертаване на скулите. Често залагах и на ружът на MaxFactor Flawless - 220 Classic Rose. Изненадващо за мен, сведох използването на коректор до минимум, но скоро мисля да се запася с новият на MaxFactor.

Устни: 



Постоянно редувах тези 4 нещица. Пастелът на NYX е нов и не го използвах толкова, но откакто го имам, е мой любим. Доста често за вечерни излизания залагах на матиращото червило на Farmasi - 10 (цветът е наситен пастелено розов), а през деня мой верен приятел беше - Maybelline Lipstick 310 - Mad For Magenta.  Гланцът на Rimmel Apocalips 101 - Celestial също ми беше верен съюзник.

Очи:



Спирала: Maybelline Great Lash
Очна линия: Rimmer Scandaleyes
Молив за очи: She 009
Сенки: MaxFactor 440 - Sunset Mood / MUA Palette Heaven & Earth (очевидно е за кой цвят ви говоря, мисля)

Лакове:




Лятото използвам всякакви розови нюанси....но това са любимите ми два цвята. 
Gabrini Summer Edition - M115
Golden Rose Rich Color 63
Много хубави цветове....Специално този на Gabrini е толкова ярък..обожавам!

По въпроса с 'Любим душ-гел и лосион за тяло"...ами цяло лято нищо не ми хвана окото чак толкова, че да е мое любимо нещо. 

Сега малко non-beauty favorites

Любима песен: 







Любим Филм:



Любима книга:

Няма коментари:

Публикуване на коментар