събота, 2 август 2014 г.

За мен - TAG

Такаа, това всъщност е първият таг, който правя в този блог и като цяло съм малко развълнувана....




Кръстена ли си на някого?
Да, но попринцип не знам на кой точно - или е на дядо ми или е на братовчед ми (който е доста по-голям от мен)


Кога плака за последно?
Преди една седмица някъде, когато приятелят ми се прибираше от морето, на което бяхме заедно, а аз трябваше да остане още 3 дни, през които да не се виждаме. Лигава история, да, но ние никога не сме се разделяли за повече от 1 ден, вече от година и в такива моменти ми е много мъчно. 

Имаш ли деца?
Нямам деца, още е много рано дори да мисля за това, но със сигурност искам да имам в бъдеще повече от 1 дете. Идеалната бройка за мен са 3, но преди това искам да знам, че мога да им осигуря добър живот.

Ако беше някой друг, щеше ли да бъдеш приятел със себе си?
Мисля, че да. Според мен съм добър приятел, въпреки, че понякога съм крайна в изказванията си, но просто не мога да лъжа хората, когато мисля нещо, държа да го кажа на човека в очите и мисля, че приятелите ми оценяват това. Давам всичко за хората, на които държа, но в момента, в който, някой ме предаде моментално умира за мен, както той, така и "приятелството". 

Имаш ли някакви guilty pleasures?
Списания, музика и филми.....

Обичаш ли да пишеш на ръка?
Не бих казала, че обичам, но и не мразя. Обичам да пиша писма на хората, вместо само да чатим във Facebook, Skype и т.н. Според мен едно писмо написано на ръка, значи много повече, а и все пак някога в миналото хората са кореспондирали по този начин. Намирам писането на писма за нещо много романтично.

Коя е любимата ти зърнена закуска?
Nestle Fitness и Nesquik.


Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
Зъбите (въобще не обичам хора с криви, жълти зъби или с презъбица) и начина, по който говорят. Никак не обичам въздухари, хора, които ти говорят всякакви измишлиотини и си мислят, че си пълен идиот и им вярваш. Не обичам и хора, хора постоянно говорят ли говорят за свое величество.

Какъв цвят са очите ти?
Кестоново кафяво. Винаги съм искала сини очи, но харесвам и моите. 



Страшни филми или щастлив край?

Определено щастлив край. Обичам романтичните, сладникави, ревящи, сълзливи, захаросани филми, като тези по романи на Никалъс Спаркс и подобни. 

Любим сериал?
Не бих казала, че имам любим сериал, не обичам сериали по принцип. Гледала съм серии от "Сексът и градът" и "Двама мъже и половина" и може би това са любимите ми. Не обичам сериали от сорта на "Дневниците на вампира" и подобни глупости (лично мнение)

Зима или лято?
И лято и зима. И двата си имат плюсове и минуси. Лятото, заради плажовете, зимата, заради Коледа и снега (които напоследък нямаме много много.)



Прегръдки или целувки?
Прегръдки 


Специален талант?
Много ми е лесно да уча езици, намирам го за много интересно и е нещото, което много ме влече, но и ми се отдава. Имам 1 и 2 сертификат на Cambridge - за владеене на на средното ниво FCE и за владеене над средното ниво CEA и мога да кажа, че го знам много добре, но никога не е идеално. Също така уча испански, който може би ми се отдава с по-голяма лекота и също знам много неща, мога да го говоря свободно ии така....Замислям се за още някой скоро.



Къде си родена?
Във Враца и още живея тук.

Хобита?

Обичам да чета, имам своя библиотека у дома, обичам да се занимавам с зайчето си, да се разхождам някъде из природата или просто да си седя у дома. Не обичам дискотеките, и това на много хора може да им се стори странно и да ме определят като скучна, но просто не съм такъв човек, който по цяла нощ седи и се напива по дискотеките. 

Имаш ли домашен любимец?
Имам декоративно зайче на 2 месеца и половина. Приятелят ми ми го подари за рождения ден, казва се Прада и е абсолютно неконтролируема.

Любим филм?
"Господарка на злото", "Вината в нашите звезди' " Люси"...Абе много филма има, които са ми любими.

Какъв цвят е колата ти?
Нямам книжка, а и не си представям, че ще карам кола въобще...

Каква искаш да станеш, като пораснеш?
Искам да имам шанса да помагам на хората, искам да защитавам правата на децата и на жените. Представям си как отивам в Африка....такива неща. Като цяло искам да вържа нещо, което да е от ползва за много други хора.

Няма коментари:

Публикуване на коментар