събота, 2 август 2014 г.

Garnier Pure Active Pimple reducing toner - Review



Наскоро си купих този лосион и наистина съм доволна от него. Намирам серията Pure Active на Garnier за много добра като цяло, така, че не очаквах разочарование. 
Лосионът има много силна алкохолна миризма, но въпреки това не вреди на кожата ми (чувствителна кожа). Само да не си отваряте устата, докато го нанасяте, защото не е приятно. В първите няколко секунди от нанасянето се усеща леко боцкане. Този лосион определено действа на моята кожа и има видима разлика. Идеален е за хора на моята възраст, когато акнето е особен проблем. Мога да се похваля със сравнително хубава кожа, без пъпки, но все пак има тук там някоя, която решава да се появи понякога и лосионът действа с пълна сила в такива моменти. Наистина намалява броя на пъпките и несъвършенствата по кожата, но най-големият му плюс, за мен лично, е че контролира омазняването на кожата. След нанасянето му, чувствам кожата си много освежена, но и по-суха, затова го препоръчвам горещо на хора с мазна кожа, като мен. Освен за кожата на лицето, лосионът може да се използва и за други части на тялото, на които се появят пъпки понякога. Държа, обаче, да отбележа, че той не премахва белези, останали от разчопляне на пъпки или друго, действа само върху пъпки. 
Не знам дали мога да отбележа това като минус, може би не мога, но винаги сипвам повече на тампона, отколкото ми трябва, но вероятно просто аз съм непохватна. 
Бих си посъветвала да внимавате с нанасянето на лосиона върху участъци от кожата, къде няма пъпки, защото може да я раздразните. 
Цената му е около 11 лева и определено е най-добрият лосион, който съм използвала.

Няма коментари:

Публикуване на коментар