четвъртък, 11 септември 2014 г.

Lóreal Paris Casting Sunkiss Jelly


От средата на лятото започнах боядисвам косата си, за да стигна до един златист нюанс. След 3 боядисвания, за които ходех на фризьор, видях по 3 часа и давах по 30 лева, резултатът така и не ми хареса. Не забелязвах да е станала този по-топъл цвят, който аз исках. Затова реших сама да се боядисам и след малко колебание, тъй като не съм се боядисвала никога с боя (освен на фризьор) се спрях на този изсветляващ гел на Lóreal. Главно го предпочех, защото е изсветлител и няма да падне. Тубичката е малка и стига за едно намазване на средно дълга коса. Ако косата ми беше толкова дълга, колкото преди може би щяха да ми трябват 2 тубички. 
Гелът се предлага в три гами, моят номер е 02. 


Нанася се на суха коса и това, което ме изненада е, че не се отмива, ами след като престоиш с него около час го сушиш. В кутишката няма нищо друго освен тубичката с гела, така че трябва да си имате ръкавици под ръка. 
Бях много скептично настроена към това, въобще не мислех, че ще има някакъв ефект, но бях приятно изненадана ииии да, косата ми очевидно е по-светла. Нямаше проблем с това, че вече се бях боядисвала, въпреки, че на опаковката пише, че се използва само на небоядисани коси. Държа да отбележа, че естественият ми цвят е кестеняв, доста тъмен.

Цената му е 12-13 лева. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар