неделя, 12 октомври 2014 г.

Garnier 5 Second Perfect Blur - Review



След започването на учебната година време нямам почти никакво.....предпоследна година, започнах уроци по история за кандидат-студенти, налягам върху българската литература..общо взето свободното ми време в момента е събота и неделя, които се стремя да прекарвам с приятеля си.



Наскоро си купих Garnier 5 Second Perfect Blur. Бях чела отрицателни мнения за него и истината е, че не ги разбирам - според мен това е един прекрасен продукт. Както съм казвала много пъти, имам леко мазна кожа и с удоволствие мога да кажа, че действа много добре при матирането на Т зоната, без да прави кожата суха. Кремът е леко розов мус, нанася се много лесно, прикрива порите, матира кожата и задържа грима повече време. 
Като цяло, мисля, че това е едно много добро попадение в количката ми, което премахва лъщенето по кожата, няма никакъв мирис и въобще не се усеща, че сте го нанесли. Имам чувствителна кожа и твърдо заявявам, че кремът не предизвиква никакви отрицателни реакции. 
Ако имате мазна кожа и искате да премахнете излишното лъщене, да прикриете порите - горещо ви препоръчвам да го пробвате. Мога да кажа, че в момента е един от любимите ми продукти, които използвам всеки ден. 
Цена: 18-20 лева.

Няма коментари:

Публикуване на коментар