понеделник, 27 октомври 2014 г.

Maybelline SuperStay Better Skin Foundation - Review

Честит първи сняг на всички като за начало! Радвам се на снегът, това което остана от него тук де, но тези температури не ми понасят, не мога да се климатизирам все още. 


Днес искам да обърна внимание на новият фондютен на Maybelline - SuperSta Better Skin. И преди съм използваме фондютени на марката и винаги съм била доволна.
Харесва ми, че бутилчицата е с помпа, което аз намирам за много добро решение и много ми харесва, защото така може да се контролира количеството. Моят цвят е 020 - Cameo - това е перфектният за мен цвят, пасва перфектно. Хубаво е, че има SPF20. 
По принцип нямам акне или някакъв кожен проблем, само някоя и друга пъпчица от време на време, а този фондютен покрива всички малки несъвършенства по кожата и изравнява тена, което е страхотно, а освен това оставя матово покритие, което е още един плюс за мен. Не мисля, че е подходящ за хора със суха кожа, тъй като изсушава наистина много, по-скоро го препоръчвам на хора с нормално, комбинирана към мазна кожа. Друго важно нещо, което мисля, че не трябва да се подминава, е текстурата, която е доста дебела. Най-добре се нанася с ръка, защото с четка оставя ивици и не се разпределя еднакво. 
Не мога да кажа, дали подобрява цялостният вид на кожата след 3 седмици. Не виждам промяна в кожата ми от както го използвам. Според мен, ако искаме добре състояние на кожата, фонтютенът не е начина, ами добрата хигиена. 
Определено това е продукт, който бих купила отново, но нека се повторя - не го препоръчвам на хора със суха кожа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар